Komein leffastara..

Selailin tässä keskustelujen aiheita ja huomasin että yksikään niistä ei käsitellyt näyttelijöitä. Eli kysymys kuuluukin: Kuka on komein näkemänne leffastara?

Oma ykkössuosikkini on ehdottomasti Sean Connery. Aina kun katson Conneryn leffoja, tunnen kuinka jalat alkavat tuntua lyijynraskailta ja kieli valuu ulos suusta metrin verran. Aivoissani tapahtuu tilapäinen toimintakatkos ja tuijotan kuvaruutua lumoutuneena =)

Heh..Tämmöistä tulee kirjoitettua tylsänä maanantai-iltana.
Mun numero uno stara on DAVID DUCHOVNY... *lääh*
Haluun olla mulderin oma salainen kansio... =D

*aivot narikkaan*
Saban aloitus Sean Connerysta oli kuin suoraan mun aivoistani... Maaillman seksikkäin mies! Vielä vanhanakin...
Onhan Duchovnyllä ihan kivan kokoinen "se"...

...ja Conneryllä on ihan kivasti karvaa...

Mutta se kaikkein namuin miesnäyttelijä on tietenkin...

JUSSI LAMPI!

Olisi kiva nähdä, millainen instrumentti sen "tohtorin" housuista löytyisi ;)
  • 6 / 28
  • Starsailor
  • 8.8.2002 21:42
Yhdyn mielipiteeseen David Duchovnysta... Aivan upea ilmestys=) Toinen hyvännäköinen näyttelijä on löytyy myös X-Fileseistä nimittäin Alex Krycekiä näyttelevä Nicholas Lea.
Kyllä Toby Maguire vie minulla ainakin voiton kotiin. Siinä vasta upea ilmestys... Hänen hymy, silmät, eleet ja puhe on silkkaa sähköä aisteilleni! Hänet nähtyään en enää peljännyt hämähäkkejä :-)
Kyllä se on jo mainittu Sean Connery. *slurp* Tosin erittäin lähellä tulee Matt Damon, se vaikuttaa vain niin söpöltä.
Imo aivan ehdottomasti Paul Sorvino :) teki loistavan näyttelijäntyön sarjassa Elämän pyörteissä :B
stara kuitenkin...
... mä tykkään Jocelyn Quivrinistä... se osaa esittää yhtä paskaa ku mä iteki haluun olla ja on söpö :=)
Meneillään suuri leffa jossa Connery ja Richard Gere on vastakkain. Ja voi voi kun tuo Gere on niin babyface. Vaan Conneryssa on sitä jotain, seksiä...
Olet oikeessa AaHoo, Connery suorastaan tihkuu seksiä!
Katsoin eilen mainitsemaasi Lancelot-leffaa, enkä saanut silmiäni irti kuvaruudusta...
Sean Conneryllä on ilmeisesti valovoimainen kyky sekoittaa mun aivosoluni perusteellisesti ;)

Onko muita kohtalotovereita??
Sopranosin James Gandolfini, vaikka onkin ehkä vähän (liian) pönäkässä kunnossa. Tosin on niitä muitakin hyviä. En ole niin kranttu...
Mun mielestä ehdottomin symppis on tällä hetkellä Ben Afflick (vei miten se kirjoitetaan). Sitten tää päänäyttelijä siitä suht uudeta elokuvasta, jossa tää nuori jätkä yrittää elää selibaatissa, mutta het alkaa muijat pörrää ympärillä, en muista nimeä.
Aivan! Toi Ben Browder olikin päässyt unohtumaan. Mies muuten suhtautuu varsin myötämielisesti homoihin, vaikkei itse meikäläisiä olekaan. Herran suuntautumisesta on tosin spekuloitu netissä jonkin verran. Pelkkää kukkua, luulisin.
Mitämitämitä! Hullujako te olette? :D

Silmät auki torstaisin (vanhoja uusintoja tiistaisin) ja kanava kolmiselle.

Luka Teho-osastosta (Goran Visjnic)! Tää on valitettavasti vain tv-stara. *kuolaa*

Tosin, kun rekisteröin suhteeni Goranin kanssa, käytämme minun sukunimeäni, kun eihän tuota lausu/kirjoita pirukaan.

-Mod

[kieli poskessa - omassa poskessa, kun Goran on ulkomailla]
jeppe, kylläpä on hauska huomata että maut menee aika lailla ristiin. James ei saa meikäläisen jalkoväliin mitään sykettä. Ehkä jätkä on elokuvissa paremmin edukseen kuin noissa kuvissa.
Thomas Calabro on upea ilmestys! On kivat nännit ja löytyy siltä karvaisuuttakin. Sillä on kans hyvännäköiset kädet.
Sitä mainittua Goran Visnjicia voi ER:n lisäksi ihastella ainakin oheisissa leffoissa, joten kaipa sitä voi leffastaraksikin sanoa.

Duga mracna noc (2002)
Doctor Sleep (2002)
Posljednja volja (2001)
Deep End, The (2001)
Committed (2000)
Absolument Ethan Hawke ja Ben Affleck! Nuorekasta, tiedän. Mutta kun kuola valuu, se valuu...