Uskonnonvapauden sateenvarjon alla kykkii todella kummallisia tyyppejä

  • 1 / 6
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 29.8.2009 21:59
USA:ssa saarnailee pastori Seven Anderson, jonka väitteet muuttuvat yhä pöyristyttävämmiksi. Hänen mielestään homot pitäisi viedä ulos ja tappaa. Joka ainut maailman homo on poikkeava ja peto. Pedoksi hän määrittelee ihmiset, jotka yrittävät ahdistella seksuaalisesti muita ihmisiä. Pastorin mielestä presidentti Obama ansaitsisi kuoleman.

Hän on jälleen äänessä radio-ohjelmassa huomenna. Kuulemme ehkä lisää kuinka Raamattua tulisi tulkita ja mitä homoille pitäisi tehdä.

**********

Heteroseksuaalinen raiskaaja Philip Garrido paljastui kaapanneensa 11-vuotiaan tytön koulumatkalla 18 vuotta sitten, on tehnyt kaksi lasta vankina pitämänsä tytön kanssa. Hän on samaan aikaan uskonnollinen fanaatikko. Hän kirjoittaa blogissaan "Luoja on antanut minulle kyvyn puhua enkelten kielellä tarkoituksena herätyskutsun antaminen, mikä aikanaan tulee pelastamaan koko maailman".

Ranneliikkeessäkin olemme aika-ajoin lukeneet todistuksia henkilöiltä, joilla on se oikea tieto ja totuus hallussaan. Mielestäni epäilyttävää porukkaa.
  • 3 / 6
  • Geschwitz
  • 30.8.2009 9:16
Verrataan, jos kirjoitusvirheiden ja huteran kieliopin alta nyt viestin pystyi ymmärtämään. Missä ihmeessä nämä kirjoitustaidottomat hiipparit ovat koulunsa käyneet?
Taitaapa tämä maailma olla muuttumassa natsismin suuntaa. Vielä, kun tapettaisiin skitsofreenikot, kehitysvammaiset ja muut sairaat (homous ei ole sairaus), niin maailmassa olisi kaikki hyvin. Mitään poikkeavaa ei olisikaan. Usein historia toistaa itseään?
  • 5 / 6
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 31.8.2009 22:49
Pastori Seven Anderson on jatkanut maailman parantamista nyt USA:n osalta. Haastattelussa hän oli sitä mieltä, että Amerikassa on vialla se, että aivan liian moni mies pissaa istualtaan!

Minun tulkintani on, että noiden miesten kumppanit ovat opettaneet heidät sisäsiisteiksi.
  • 6 / 6
  • hama
  • 22.9.2009 15:34
Minut opetti pissaamaan isäni ja hän opetti myös että jos menee ohi se pyyhitään saman tien. Monet istumapissivät naiset sohottelevat istumarenkaan alle piiloon. Itse suosin kumpaakin tapaa riippuen siitä jaksanko napsautaa valot veskiin.