huomijjoo yli 30v neidot!

  • 1 / 36
  • kuroineko
  • 2.3.2014 20:57
Eikö oikeasti löydy juttuseuraa 36 vuotiaalle bi neidolle? Olen heteroiden ympäröimä ja olisi kiva löytää kaltaisiani ystäviä. Eli bi/lesbo naiset ottakaa yhteyttä ujostelematta!! :)
Samaa mietin itsekin. Missä ovat kaikki ei enää niin nuoret-keskustelijat?!! Itse jo lähempänä 40v ja ei tunnu löytyvän omanikäisiä ihmisiä juttuseuraksi.. Vai olenko jo liian myöhäänherännäinen, että mahdollisuudet ovat jo menneet...(?)
  • 4 / 36
  • kuroineko
  • 20.3.2014 19:48
Samaa olen itsekin miettinyt, että tajusinko itseni liian myöhään ja kaikki on jo menneet mun ohitse. Olen siis 35v täytän kylläkin 36 syksyllä :)
Täälläkin on yksi yli 30v lesboneito, pääkaupunkiseudulta ja ikää 37 vuotta.
  • 6 / 36
  • nomparelli
  • 22.6.2014 22:12
Hopsansaa myöhäisherännyt keskiteini-ikäinen 38v bisse ilmottautuu joukkoon. :-D *pus* #punk #rock #grunge #metalheadforlife #taide #neonvärit #pyöräily #koirat #...
  • 7 / 36
  • vastarinta
  • 25.6.2014 20:48
Hep! 39-vuotias myöhäisherännyt Keravalta. Mulla oli tyttöystäväkin, mutta alkaa vaikuttaa siltä että ei ole enää.
On tosi vaikeaa löytää kivoja naisia pussailtavaksi, kun on perheellinen ja baarielämää vierastava. On tosi vaikeaa löytää ketään tekemään edes tavallisia kivoja juttuja yhdessä.

(Onhan niitä keinoja. Olen vain laiska ja saamaton ja jumissa omassa elämässäni.)
Moi, täälläki olis yksi 37v. neito pääkaupunkiseudulta joka kaipaisi juttuseuraa!
Ja täällä! eräs elämässään jumissa oleva 33 v. bi Helsingistä. Lapsi ja työ vie valtaosan ajasta enkä ymmärrä miten baareissa voi tutustua keneenkään (en tosin käykään ...).
Mie olen kanssa myöhäisherännyt bi, ja ikääkin on jo 42 vuotta. Itselläkin on tilanne ettei ystäväpiirissä ole edes juttuseuraa naisista näissä asioissa. Työ ja lapsi tietysti vievät aikaa mutta sinkkuna tässä ollaan ja siinä mielessä on aikaa kuitenkin.
Viestiketju on näköjään aloitettu jo jokunen aika sitten, ajattelin kuitenkin ilmoittautua kanssa. Olen bi-nainen Helsingistä, sinkkuna nyt puolisen vuotta. Myös monet ystävistä kiinni seurustelusuhteissaan niin että tilaa uusille ystävillekin olisi.
Täällä. Olen Pirkanmaalta, 34-vuotias ja pari vuotta sitten myöhäisherännäisyyden kokenut nainen. Lähipiirini on varsin heteronormatiivista, joten omanlaisiin ihmisiin tutustuminen olisi hyvinkin tervetullutta. Saapi laittaa rohkeasti viestiä :)
Ja täällä! Tällä hetkellä Pohjanmaalla asusteleva, vuoden kuluttua Helsinkiin muuttava 33-vuotias l-nainen kaipailisi omanhenkistä juttuseuraa.
Erityisen kiva olisi tutustua pääkaupunkiseudulla asuviin.
31 vuotta omilla poluilla vieraiden keskellä. Olisi enemmän kuin ihanaa saada tutustua jonkun kanssa ihan oikeasti.
  • 17 / 36
  • HuippuTyyppi
  • 17.9.2014 13:16
Olen sivustolla uusi ja mielelläni alkaisin juttuseuraksi/ystäväksi, miten saisin teihin yhteyden? Itse olen 32 vuotias, nauravainen, ulospäinsuuntautunut naisellinen poikatyttö (olen huono lokeroimaan itseäni, niin laitoin kaikki samaan :D ) PK-seudulta, lapsiakin löytyy. Voitaisiin ihan vain keskustella tai vaikka kahvittelemaankin lähteä. Johonkin humpallekin minut saa jos oikein maarittelee, mutta en varsinaisesti olen bilehile, toki tuuletan minäkin välillä. Laita viestiä jos tunnun kaltaiseltasi ihmiseltä.
  • 18 / 36
  • Saana Kettu
  • 23.10.2014 21:31
Kyllä täällä siis näkyy olen hyvin "kypsempääkin" naista :).Ainakin on mummolaakson bileitä ym missä ikä ryhmä on vähän toisenlainen. Ja kun en oikein innostu kapakoinnista, mutta mieluusti lähden teatteriin tms on toisten naisten tapaaminen joskus haastavaa.
Täällä urheilua rakastava, monilapsinen myöhäisherännyt, älykästä keskustelua kaipaava 43-vuotias pääkaupunkiseudulta! Baaritiskille joskus hankala saada, uusia lajeja kokeilemaan kyllä lähden :D
Onkohan kaikkien postilaatikot jo täynnä..? Onko meillä esimerkiksi fb-ryhmää? onko ihan pakko lähteä DTM:ään katsomaan naisia? Olispa ihanaa tavata joku.
  • 23 / 36
  • Pumper Nikkeli
  • 30.11.2014 1:24
Sulle laulan Tico taco, Lesbo-kako: umpeen mene, löysärako; ja haist' lopuks' pers'vako.
Täällä 43v myöhään herännyt, juttuseura olisi oikein tervetullutta.
Olen itse 32-vuotias nainen Helsingistä. Olen biseksuaaliksi identifioitunut pitkään, mutta alkanut vähitellen tajuta, että en nyt oikein tiedä kiinnostavatko ne miehet oikeasti ollenkaan sillä tavalla... Sillä ei siitä tunnu tulevan yhtään mitään, jos käyn miesten kanssa treffeillä, vain ahdistun jos joku kiinnostuu, ja löydän itseni haaveilemasta naispuolisista tutuista. Joka tapauksessa haluaisin kovasti tutustua muihin bi- ja lesbonaisiin, niin kaveruus- kuin deittimielessäkin. Olen tällainen kulttuurillisesti suuntautunut haaveellinen runotyttö ja hyvin kiinnostunut maailmasta. Biletys ja alkoholi eivät niin ole minun juttuni, vaikka tanssimisesta pidänkin, joten on vaikea tietää mihin lähteä muihin tutustumaan, varsinkaan yksin.
Hei! Täällä olisi myös yksi myöhäisherännäinen, 34-vuotias, kahden lapsen äiti. Tällä hetkellä parisuhteessa naisen kanssa, mutta parisuhdetta varjostanut koko sen olemassaolon (2+ vuotta) ajan suuri ristiriita minun ja lasteni sekä lapsettoman puolisoni elämien yhteensovittamisen kanssa. Kaipailisin myös juttuseuraa/henkistä tukea.
Olen 35-v nainen pääkaupunkiseudulta. Haluisko joku kirjoitella mun kanssa?
Olen vähän ujo, joten täällä huhuileminen jännittää :)
Assikissa, sulla ei ole julkista profiilia eli sulle ei voi lähettää viestejä...
  • 31 / 36
  • DaisyGirlDreams
  • 21.6.2015 18:06
Huhuu..? 41-vuotias myöhäisherännäinen kaipailee samanhenkistä seuraa. Tönäise viestillä, ilahdun varmasti :)
Täällä huhuilee vielä yksi (ehkä) myöhäisherännyt 39 vuotias naimisissa oleva perheenäiti pk-seudulta.
Mielellään olisin juttusilla jonkun vastaavassa tilanteessa olevan kanssa. En tiedä mistä aloittaa tai miten seuraa etsiä. Tilanne on itselleni hyvin hämmentävä ja pelottava. Olen enempi naisellinen kuin poikamainen, joten johonkuhun saman tyyppiseen haluaisin tutustua. Vartaloltani olen pitkä ja hoikka. Luonteeltani erittäin huumorintajuinen, sosiaalinen ja ajoittain hyvinkin reteä ;D

Rohkeasti viestiä tulemaan :)))
Moikka! täällä yksi myöhäisherännyt bi 36 v, kahden lapsen äiti Pohjois-Karjalasta. Etsin ystävää, samanhenkistä kuin itse :) Olisi kiva tutustua
  • 34 / 36
  • Suppilovahvero
  • 14.8.2015 21:37
Järjestettäisiinkö yhteinen tapaaminen jonkun kivan puuhan merkeissä? Tutustuttaisi toisiimme ja vaihdettaisi ajatuksia ja kuulumisia isommalla joukolla!
Mikä ihmeen myöhäisherännäinen 34-vuotias on. Ihminen elää nykyään lähes satavuotiaaksi, eivätkä tunteet ja seksuaalisuus kuole vaikka ikää enemmän olisikin. Olin 60-vuotias kun aloin saada naisilta enemmän pokauksia kuin koskaan, 30 ikävuodesta eteenpäin.