Töissä isossa firmassa

Olen töissä isossa IT-firmassa ja toimipaikassammekin on yli 500 ihmistä töissä. Olen ollut firmassa jo 3 vuotta, enkä ole tutustunut yhteenkään meikäläiseen. Tiettyjä arveluja tietty on, mutta mitään varmaan ei ole.
Musta tällanen tilanne on vähän outo, vaikkakin bisneksessä keskitymme työhön, mutta olishan se kiva olla joku tällainenkin "verkosto" firmassa ihan muuten vain. Itse en ole mitenkään erityisesti kaapissa, mutten asiaa mitenkään huutele käytävilläkään.
Onko kellään kokemuksia samankaltaisesta tilanteesta. Miten saisin koottua verkoston? En nyt haluaisi laittaa jakelulistallekaan kyselyä, se olis vähän outoo...
Sano nyt vielä mitä sä siltä verkostolta haluat? Itselle tuntuu oudolta ajatukselta. Yritän pitää työ- ja yksityiselämän tarkoituksella täysin erillään, enkä nyt puhu homohommista vaan ihan kaikesta.

Vaan ehkä se omalla kohdallani johtuu siitä, että minun työpaikalla ei ylipäänsä ole sellaisia ihmisiä, joiden kanssa tekis mieli olla muissakin kuin työyhteyksissä. Homoja siellä kyllä on muutama tullu vastaan.
Jotenkin voisi tuntua kotoisammalta, kun olis tietoinen muista samanlaisista ympärillään. Ehkä samalla voisi tutustua uusiin ihmisiin vähän eri tavalla kuin ravintoloissa tai muuten. En ole hakemassa kumppania, sellainen on jo kainalossa, mutta aina uudet tuttavuudet rikastuttaisi elämää.
Lisäksi voisi olla mukava ajatus, että voisi vaikka tehdä töitä yhdessä meikäläisten kanssa. Mä luulen, että siinä voisi olla hiukan säkenöivämpi meininki...mene ja tiedä...
tutulta duunipaikkasi. Samaa miettinyt itsekkin, löytyisikö meikäläisiä täältä, tosin olen lepakko.
Mä töissä myös isossa talossa ja mun homotutka on toiminut tosi hyvin. Täytyy muistaa, että firman kaappihomot ja perheenisäbisset nyt tuskin tulevat olemaan kovin ilahtuneita sun verkostoon joutumisesta ja julkihomot sä nyt tapaat yössä muutenkin. Tosin täytyy tunnustaa, että yksi lepakoksi paljastunut oli mulle täysi yllätys.
Yksin kun täällä pakertaa omassa luukussaan ja hoitaa yhteyksiä lähes pelkästään sähköpostilla tai puhelimitse, niin on vaikea hahmottaa kuka on kuka :) Varsinkin, kun itse istuskelen täällä "sivukonttorissa".

Ei ole tarvetta alkaa sivubisneksiin, oma rakas riittää, mutta kiva olisi tietää, että samanhenkisien kanssa ollaan juttusilla. Olkoon sitten lepakko tai homo.
Joo perustetaan gruppa it-homot jollein palvelimelle... and btw mitä suurempi firma sen yksinäisempi sä oot noin niinkuin ammatillisessa mielessä.
Good idea, gruppa.. heh. No, pienissä vanhoillisissa firmoissa on viel tylsempää, sieltä ei ainakaan hengenheimolaisia löydy, kieroon katsojia sitäkin varmemmin.
Kun taas aiheen vierestä mukavasti voi tässä liipata niin eipä ole näkynyt minkäänlaisia hengenheimolaisia näiden viime aikojen uusorkkujen jälkeen - siis jälkeen sen kun meitä lennätettiin ympäri maailmaa messuilta messuille ja syötettiin ja juotettiin milloin milläkin kerholla ja kierrätettiin joka ikinen tunturihotelli ja maaseutukartano jos jonkinlaisen teeman ympärillä, ja heikkokuntoisimmat olivat menehtyä survival campeilla.
Pahoittelen, etten löytänyt asiayhteyttä, mitä mahdoit tarkoittaa?
Rillumareit taitaa olla loppu it-alalta, lomautukset painaa päälle, tuskin pääset kartanoihin vähään aikaan.
Heh - asiayhteyttä ei itse asiassa ollut:-)!

Joo once in a lifetime -juttuhan se oli. Kiva toisaalta palailla takas koulunpenkille jatkamaan siitä mihin jäätiin. Hmmm...kartanot taakse jäänyttä elämää? Tosihutsut pärjää aina:-)!
Mietinkin hetken, että voiko aivoni tehdä tepposet, enkä ymmärrä ;)

Jätät siis it-talosi ilman iloista seuraasi ja palaat kouluun opettajien kiusaksi? Good for you!